Cînd zeii locuiau pe Terra...

Autor: Ionel Grama

Cînd zeii locuiau pe Terra...

Pe un papirus descoperit la Oxytchynchus, o aşezare antică aflată la 300 de kilometri sud de Alexandria - Egipt, într-un fragment din scrierile lui Hesiod, poet grec care a trăit în Beoţia, în secolul al VIII-lea î. H., se spune: „Oamenii trăiau la fel ca zeii, fără vicii sau pasiuni, fără conflicte şi fără să muncească din greu. Trăind în armonie cu fiinţele divine, ei îşi duceau zilele în linişte şi pace, într-o societate în care toţi erau egali, se iubeau şi se respectau reciproc“.

Aproape că nu îţi vine să crezi că au existat astfel de timpuri în istoria omenirii, fără războaie, cu înţelegere deplină, egalitate şi iubire. Mai mult, oamenii trăiau în bună înţelegere cu „fiinţele divine”, socotite, pe bună dreptate, zei, personaje despre care nici azi nu ştim aproape nimic. Scrierile sumeriene de pe tăbliţele de lut, vechi de peste 6.000 de ani, vorbesc despre AN.UNNAK.KI, „Cei care au coborît din cer pe pămînt”, despre DIN.GIR, „Cei curaţi, coborîţi din navele lor zburătoare”, Sumerul însuşi fiind numit în aceste scrieri KLEN.GIR, „Ţara domnului navelor care zboară”.
Curios, dar chiar din aceste denumiri putem deduce că, la acea vreme, adică acum 6.000 de ani, zborul nu era o noutate, lumea fiind obişnuită cu aşa ceva. Autori ai zilelor noastre au preluat aceste nume, împreună cu altele, găsite pe aceleaşi plăcuţe, şi au încercat să dezlege unele dintre marile mistere care frămîntă de multă vreme omenirea: au existat aceşti zei? Cine au fost ei şi de unde veneau? Sînt ei fiinţe extraterestre? Ce urme ne-au rămas de la ei? Şi urmele au fost găsite, de-a lungul timpului, în cele mai diverse locuri de pe glob şi sub cele mai diferite forme. Dar, dintr-o încăpăţînare inexplicabilă, oamenii au negat existenţa acestora şi continuă să o facă, deşi dovezile sînt tot mai multe şi mai elocvente. Dl. Alexandru Cucu, românul care descifrează codul Bibliei după un program propriu, ne-a oferit o informaţie extrem de interesantă: „Cea mai veche reprezentare a unui OZN a fost găsită într-o carte intitulată Prodigiorum AcOstentorum Chronican, scri­să de Conrad Lyconsthens şi publicată la Basel în 1557”. Intre desenele apărute în carte, există şi cel al unui corp fusiform, o rachetă, pe un cer înstelat, despre care se spune că a fost văzută în Arabia, în anii 1479 şi 1480. Nu numai că această apariţie este semnalată, evident, în doi ani consecutivi, dar este unicul desen dintre cele 1.544 cuprinse în carte, care prezintă un obiect zburător, pe vremea cînd omului nici măcar nu îi trecea prin cap să se ridice în văzduh asemenea păsărilor şi, cu atît mai puţin, să zboare printre stele. In prezent, lucrarea respectivă se află la Australian Museum Research Library. Dar chiar este acest desen cea mai veche reprezentare a unui OZN? In 2009, în timp ce efectuau cercetări etnografice asupra unui trib din regiunea Hoshangabad, statul Madhya Pradesh - India, specialiştii au găsit într-o peşteră un desen uluitor: un extraterestru echipat într-un costum de cosmonaut, o „farfurie zburătoare” care emite nişte raze şi un „cîmp energetic” în jurul OZN-ului. Desenul are însă şi o „explicaţie“ senzaţională: reprezentarea unei „găuri de vierme”, acele inexplicabile „tuneluri” care leagă lumi din dimensiuni spaţio-temporale diferite. Este ca şi cum cei care au zugrăvit de-senul respectiv au vrut neapărat să ne spună şi cum au ajuns la noi. Intr-o declaraţie făcută în publicaţia Archaeologydaily, arheologul Wassim Khan afirmă că obiectele din desenul rupestru sînt în totală neconcordanţă cu alte exemple de artă preistorică, ce descriu viaţa oamenilor din acele locuri şi vremuri. El crede că desenele sugerează faptul că fiinţe venite de pe alte planete au cooperat cu oamenii încă din vremuri străvechi.
In numerele viitoare ale revistei noastre, vă vom prezenta însă şi alte desene şi sculpturi străvechi, care nu creează niciun fel de dubii asupra faptului că fiinţe din alte lumi veneau în mod frecvent pe planeta noastră şi că oamenii au avut multe de învăţat de la ele. Privindu-le, nu putem evita întrebarea: oare de ce nu mai vin zeii în vizită la noi?

  • Pentru Viorel

    Postat de Ionel Grama

    Va multumim si va uram si noi bucurie, sanatate si La Multi Ani !

  • Intelepciune!

    Postat de Viorel S.

    Multa sanatate,iubire,fericire si tot binele din lume,va doresc domnule Ionel Grama,Iuri Floroiu si tuturor redactorilor revistei Lumea Misterelor,o revista mult indragita mie si multor romani.Craciun fericit si La Multi Ani!Dumnezeu sa va binecuvanteze!

  • Corectie

    Postat de ionel Grama

    Scuzati! „Semne”

  • Pentru Dumitrascu Silviu

    Postat de Ionel Grama

    Cred ca nu mai este nevoie sa spunem ca parerile sunt impartite, in privinta extraterestrilor si a ozn-eurilor. In ce ma priveste, sunt prea multe „semen” ca sa le mai negam existent, dar ne incapatanam sa o facem...

  • zeii calatori

    Postat de Dumitrascu Silviu

    Dar cine spune ca nu mai vin și astăzi ?

  • Pentru Viorel

    Postat de Ionel Grama

    Nu peste mult timp primii pamanteni vor ajunge pe Marte si vor incepe acolo un impresionant process de teraformare a planetei. Oare cum vor vorbi viitori locuitori ai Planetei Rosii, peste niste sute sau chiar mii de ani, despre acesti vizitatori veniti de pe Terra?

  • zeii

    Postat de viorel

    cine sunt zeii de care tot se vorbeste ? sunt cei care ne-au creat pe noi dar nu asa cum spune religia pt k si Adam si Eva au o explicatie si s-ar putea ca ei sa fie prima pereche creata de acesti extraterestri avansati pe care noi ii numim zei / dar si ei la rindul lor sunt tot copiii lui Dumnezeu Marele Creator iar noi oamenii abia acum suntem la inceputul dezlegarii unor mistere despre cum traieste Universul si legile lui despre Constiinta Divina Suprema

  • Pentru Margot

    Postat de onel Grama

    Se pare că exista o ciclicitate. Personal inclin sa cred ca aceasta tine de „marele drum” efectuat de intreg sistemul nostru solar in jurul centrului galaxiei din care facem parte. In cei 250 de milioane de ani nu stim prin ce „zone” ale Universului trecem si ce ni se poate intampla. Deocamdata vedem doar ca viata, viul nu a pierit definitv niciodata...

  • Cind zeii locuiau pe Terra

    Postat de Margot

    Cine doreste sa cunoasca detalii bine documentate despre acest subiect, sugerez sa -si procure cartea cunoscutului autor Florin Gheorghita, -Marile taine ale Omenirii, si altele de acelas autor, de asemenea, cautati cu Google ,pe Wikipedia informatii despre Constelatia Pleiade, despre soarele Alcione din aceasta constelatie, si vi se vor confirma faptul ca ceea ce noi am considerat pina nu de mult fantascienta, povesti, mituri pare ca nu au fost tocmai fantezie si pare ca istoria omenirii a avut mai multe inceputuri si sfirsituri.Sar putea spune ca mai exista inca sanse pentru noi oamenii daca ne vom trezi si nu vom mai repeta greselile celor dinaintea noastra. Se pare ca lupta dintre cei buni si cei rai se acutizeaza tot mai mult si ca inlauntrul nostru se afla resurse ca si noi sa contribuim la inclinarea balantei de o parte ori de alta, Cum scrie inntr-o carte celebra.. ,,Cere si ti se va da...cauta si vei gasi!,,...

  • Pentru Violeta

    Postat de Ionel Grama

    Scuzati intarzierea. Probabil ca „zeii” pe care ii asteptam sunt chiar pilotii acestor enigmatice masinarii carora noi le zicem ozn.Poate ca sunt de mult aici. Da, au vazut ce fel de oameni suntem. De aceea inca...nu stau de vorba cu noi.

  • vimane

    Postat de violeta

    Buna seara , probabil sunt multe astfel de vimane,unele sub foma de OZN care se fac vizibile cateodata si le mai vedem si noi, mare intrebare, de ce nu mai vin zeii pe pamant ??? ce fel de oameni sa vada ???

  • Pentru ,, Anonim”

    Postat de Ionel Grama

    Pentru a lămuri lucrurile vă recomandăm să revedeți articolul
    ,,Piloții infinitului” din Lumea Misterelor nr.7/2011

  • pentru \"anonim\"

    Postat de IURI FLOROIU

    Chiar daca preferam sa stim cu cine comunicam... va raspundem ca descoperirea semnalata este ceva mai veche. Primele informatii despre vimana din Afganistan au aparut pe site-urile de specialitate (din strainatate) in
    urma cu 3 ani. Mai mult, data fiind importanta descoperirii pentru umanitate, au fost trimise scrisori presedintilor de stat din Europa, pentru a se implica direct si a nu permite folosirea acesteia exclusiv in scopuri militare... Totusi, inafara de postarile pe internet, preluate si de presa din Romania, nu exista certitudinea ca in pestera din Afganistan s-a gasit intr-adevar un aparat de zbor al antichitatii.

  • Vimana: Avion vechi de 5000 de ani descoperit intr-o pestera din Afganistan

    Postat de anonim

    efemeride.ro/bizar/vimana-avion-vechi-de-5000-de-ani-descoperit-intr-o-pestera-din-afganistan/

    youtube.com/watch?v=qBlwhVyZxmQ

  • Vimana: Avion vechi de 5000 de ani descoperit intr-o pestera din Afganistan

    Postat de anonim

    O descoperire epocală, ţinută secret de armata americană, s-a produs anul trecut într-o peşteră din Afganistan. Mai mulţi soldaţi americani, fiind într-o misiune de recunoaştere, au intrat într-o peşteră oarecare dintr-o zonă muntoasă din Afganistan şi au făcut o descoperire importantă pentru omenire. Un obiect misterios se afla în această peşteră, fiind identificat cu un avion străvechi, un “Vimana” care are o vechime de mai bine de 5000 de ani, a fost descoperit de mai mulţi soldaţi care au participat la extragerea sa din peşteră. Cel mai ciudat este că opt dintre ei au fost declaraţi dispăruţi.

    Vimana este un avion ciudat, care seamănă cu bombele din ziua noastră, fiind menţionat în epopeele sanscrite. Arheologii susţin că Vimana sunt primele avioane pe care le-a cunoscut omul de-a lungul timpului şi erau folosite de sanscriţi pentru efectuarea diverselor misiuni chiar înainte de “ultima răsturnare a Pământului“. Până în prezent, nimeni nu credea cu adevărat că aceste avioane străvechi chiar au existat cu adevărat, dar descoperirea aceasta poate să răstoarne foarte multe credinţe referitoare la trecutul îndepărtat al omenirii.

    Vimana sunt mai mult decât nişte simple avioane, ele pot să călătorească pe distanţe foarte lungi în Univers cu viteze impresionante. Cercetătorii chinezi pretind că au descoperit mai multe documente sanscrite în Lhasa, Tibet, în care este specificat modul de construire al navelor interstelare. Documentele au fost trimise la Universitatea din Chandrigarh pentru a fi traduse.

    Avioanele civilizatiei sanscrite erau capabile să ignore gravitaţia şi motoarele erau bazate pe principiul “laghima“, o putere încă necunoscută omului din ziua de astăzi. Acest principiu presupune o forţă centrifugă impresionantă care contracarează orice formă gravitaţională. Principiul este acelaşi pe care yoghinii îl folosesc pentru a levita.

    Vimana: Avion vechi de 5000 de ani descoperit intr-o pestera din Afganistan

  • Pentru Petru

    Postat de IonelGrama

    Cred că aveți mare dreptate. Mai ales dacă avem în vedere declarațiile recente ale unor personalități politice mondiale. Și..cred că nu își permit să facă afirmații gratuite...

  • zei

    Postat de petru

    se pare ca zeii sunt mereu in vizita pe pamant,si intervin acolo unde este nevoie,altfel oamenii ar fi distrus de mult planeta

  • Pentru sandokan

    Postat de Ionel Grama

    Multumim. Aveti dreptate, cineva, de undeva, ne vegheaza. Cat priveste stranutul... sa speram ca si ei folosesc servetele. Altfel e de rau!

  • Pentru Tintin

    Postat de Ionel Grama

    Nu am tras concluzia ca zeii ne-au parasit,ci doar ca, asa cum concluzionati si dvs in penultima propozitie, nu mai vin sa ne viziteze .Privitor la zeul Thoth Atlantul, noi am publicat materiale ample. In privinta acestui subiect ( zeii), discutiile raman deschise. Si noi, ca si dvs, nu ne bazm decat pe prasupuneri .

  • felicitari redactiei

    Postat de sandokan

    sunt atat de multe de spus,dar atat de putin timp,sunt atatea lacune in cunoastere si atat de putine lucruri cunoscute.Intrebari care apasa atat de greu pe umerii umanitatii.Ca si dl.Viorel S cred in religie,in Dumnezeu si in Fiul trimis sa ne mantuiasac(respect maxim pt.comentariile dinsului,se apropie f.mult de convigerile mele).Mie sincer imi e mai frica de semeni decat de extraterestrii in ceea ce ar insemna exterminarea sau acel zoom inapoi in timp cu care cred ca s a mai confruntat umanitatea.Degeaba ne super tehnologizam si evoluam tot mai mult daca planeta se stinge incet dar sigur sub lacomia de hartii colorate(care cum zicea un intelept va fi prea tarziu cand se va realiza k acele hartii nu sunt de mancare).Scz.am deviat de la subiect.Eu cred ca zeii au fost,sunt si vor mai fi cu ochii pe noi.Sa speram numai ca vor intoarce capul cand vor stranuta(sa nu ne spulbere).

  • zeii

    Postat de Tintin

    Vă mulţumesc pentru răspuns.
    Desigur toată lumea ştie că au fost mai multe civilizaţii dar toţi cred că aceste civilizaţii de demult au dispărut, s-au stins. Ei bine nu au dispărut. Atlanţii de pildă nu au dispărut aşa cum crede lumea. Urmaşii Atlantidei există şi azi. Nu mă contrazic deloc, zeii au lăsat loc civilizaţiilor care abia se năşteau. Dvs aţi tras concluzia eronată că ei au părăsit Terra. Pentru actuala civilizaţie ei au fost “zeii civilizatori”, un fel de colonizatori proveniţi din civilizaţii deja evoluate, mergând în mijlocul băştinaşilor bezmetici în scopul de a ajuta la dezvoltarea/ridicarea unor societăţi/civilizaţii incipiente. Vedeţi exemplul zeului Thoth de la egipteni. Thoth venea din Atlantida. Păi dacă zeii nu ne-au mai vizitat este pentru ei că s-au retras. Dar abia acum adevărul iese încet încet la iveală pentru actuala civilizaţie.

  • Pentru Titntin

    Postat de Ionel Grama

    Nu trebuie sa ma "lamuriti" ca au existat mai multre valuri de civilizatii. Am ascris despre asta de-a lungul anilor.Nu sunt tot atat de convins privitor la ultima dvs afirmatie:"Zeii nu au parasit niciodata Terra". Insasi demonstratie dvs sustine contrariul:"...s-au retras ca sa faca loc...". Nu am argumente dar inclin sa cred ca "primii zei"nu ne-au mai vizitat demult. Cei care vin sunt urmasii lor sau...creaturile lor.

  • zeii

    Postat de Titntin

    Domnule Grama înţelegeţi că pe Terra au fost valuri de civilizaţii şi nu doar această ultimă civilizaţie! Deci ca la şcoală, au fost mai multe clase care au absolvit pe rând. Civilizaţiile evoluate care au absolvit şcoala s-au retras pentru a face loc curmătoarei civilizaţii iar cei evoluaţi erau Zeii faţă de civilizaţiile începătoare. Zeii nu au părărsit niciodată Terra.

  • Pentru Paul Adrian

    Postat de Ionel Grama

    Interesante puncte de vedere. Daca le dezvoltati (argumentati) putin si daca imi dati si o fotografie de-a dvs poate facem un articol. Va rog sa folositi adresa:
    ionel_grama@yahoo.com. Multumesc.

  • Pentru Paul Adrian

    Postat de Ionel Grama

    Interesante puncte de vedere. Daca le dezvoltati (argumentati) putin si daca imi dati si o fotografie de-a dvs poate facem un articol. Va rog sa folositi adresa:
    ionel_grama@yahoo.com. Multumesc.

  • Cand zeii locuiau pe Terra

    Postat de Paul Adrian

    oamenii nu vor sa cunoasca adevarul din spatele adevarului . se lasa manipulati de dogme , preoti , gandesc dupa programele cu care au crescut!!!! Fratilor Treziti va Adevarul si Istoria nu este cea invatata la Scoala sau Biserica !!!!!! totul e o manipulare !!!!! Cerceta ti studiati scrierile antice verificati din mai multe surse si ve ti ajunge la concluzia mea!!!!

  • Cand zeii locuiesc pe Terra

    Postat de Paul Adrian

    ma scuza ti pt greseli , am tastat prea repede!

  • Cand zeii locuiesc pe Terra

    Postat de Paul Adrian

    da sunt de acord cu tine Intelepciune cand si sunt absplut convins ca pararea ta personala reflecta adevarul . eu sunt intru totul de acord . I ti multumesc pt ca spui adevarul ! stima si respect!

  • Chip cioplit

    Postat de Iulia

    @ codruta
    Si iata cum ti-ai facut chip cioplit dintr-o pisica! (sau ce-o mai fi, fie ea extraterestru din alta planeta).

    Data viitoare cand te mai simti rau, te rog eu mult spune un ´´Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu miluieste-ma pe mine pacatoasa´´ si nu te mai ruga la pisici care sunt atat de inferioare omului. Evita sa faci asat daca nu vrei sa cazi in idolatrie

  • Intelepciune

    Postat de Viorel S.

    Nu cred ca se poate vorbi decat de 4 faze,sau conceptii ale crearii universului si implicit ale vietii pe Pamant si nu numai.Prima ipoteza,sau teorie este cea "stiintifica"cu nenumarate lacune,dar si cu dovezi de necontestat si anume evolutionismul,care din pct. meu de vedere nu are nicio acoperire logica,corecta,pragmatica si stiintifica.Omul este din punctul lor de vedere o evolutie biologico-chimica de la molecula,vierme,soparla,maimuta si apoi homo-etc.Apoi vine interventionismul,care ne spune ca am fost creati si manipulati genetic de niste rase de extraterestri super-evoluati.Si aici sunt destule lacune de informatie.Pe acesti extraterestri cine i-au creat?Sunt aparuti asa peste noapte?S-au creat singuri??!!!Apoi vine teoria creationista,cu care sunt de acord in mare masura si pe care o respect.Dar cea de-a 4-a teorie si anume cea creationisto-interventionista,mi se pare cea mai plauzibila.Un Dumnezeu,un Creator,o Forta universala,care a creat totul,inclusiv oamenii si alte rase de fapturi create cu mult timp inaintea omului,deci clr mult mai evoluate intelectual,tehnologic,dar nu neaparat si spiritual.Acesti extraterestri sunt si buni si rai.De aceasta afirmatie se feresc oamenii de stiinta ca dracul de tamaie,pt. ca i-ar descalifica,s-ar face de ras in comunitatea stiintifica.Dar eu nu sunt om de stiinta si nu ma intereseaza cine rade si de ce rade.Extraterestri creati de Dumnezeu sunt de foarte multe rase si sunt controlati si ei,ca si noi oamenii de Lucifer si de Dumnezeu,in functie de alegerea lor.In paleo-istoria umanitatii sunt multe exemple si dovezi de interventionism,care s-a succedat cu inlocuirea credintei in Dumnezeu ,facandu-i pe bietii oameni sa creada ca ei le sunt creatori,Dumnezei si Atot-stapanitorii universului.Fapt pt. care si-au luat-o,daca pot sa ma exprim asa.Asa ca stimate domn,in esenta aceasta este parerea mea pur personala si asa cum am spus mai deunazi,nu oblig pe nimeni sa ma aprobe.Nu pot scoate din ecuatie pe Dumnezeu,pe Creator.Ar insemna sa-mi reneg si sa-mi ignor propria-mi existenta!Numai bine!

  • Doar presupune ca ...

    Postat de Cornel M.

    Doar presupune, ca o ipoteza de lucru, ca Dumnezeu si \"Opusul Sau\", ierarhiile de \"deasupra\" si de \"dedesupt\", religiile si institutiile prin care se manifesta, toate acestea sunt numai \"creatii umane\" si pot sa nu faca parte dintr-un rationament. Gandeste, doar ca un exercitiu, ca un \"om de stiinta\" deschis catre orice ipoteza, teista sau ateista si inlatura din rationamentul tau orice referire la teism. Ceea ce ramane, la ce te-ar putea duce cu gandul ?

    Altfel spus, daca facem abstractie de orice explicatie care implica divinul si divinitatea, ce alte explicatii ar putea sa ramana ?

  • Intelepciune

    Postat de Viorel S.

    Mi-ar fi mai usor daca mi-ai explica tu ce trebuie sa inteleg din context,eliminand pasajele religioase.....

  • Doar ca un exercitiu de largire a orizontului

    Postat de Cornel M.

    Pentru Viorel S.
    Doar ca un exercitiu de largire a orizontului, extrage din lungul text explicativ al propriei opinii tot ceea ce tine de/face referire la religie/crestinism/divinitate si recitind ceea ce ramana, intreaba-te, doar atat, intreaba-te .... dar daca ?

  • Viorel S

    Postat de Daniel Marian

    Pentru Viorel S, aceleasi concluzii le-am tras si eu dupa ce am citit si studiat fenomenul OZN si despre mistica.
    Da-mi add la sondeer_trance@yahoo.com
    sau http://www.facebook.com/Miraje11

  • Pentru Viki

    Postat de Ionel Grama

    Ne bucuram ca sunteti alaturi de noi si va multumim. Va mai asteptam.

  • multumesc

    Postat de viki

    va multumesc,cu toate ca este mai vechi ce ati scris aici ,eu acum am citit,foarte interesant,multumiri !

  • Pentru Viorel S.

    Postat de Ionel Grama

    Interesant modul in care ati prezentat problemele. Cam lung, dar... Si noi, ca si dvs., si probabil ca multi alti semeni de-ai nostri, cautam raspunsuri la intrebarile care ne framanta, cu speranta ca impreuna vom face inca un pas pe drumul cunoasterii. Va multumim ca sunteti alaturi de noi.

  • Intelepciune

    Postat de Viorel S.

    Imi voi expune si eu aici propriile-mi convingeri,credinte si pareri personale legate de aparitia omului si celebra intrebare De unde venim,cine suntem si incotro ne indreptam?Mai inainte sa incep,vreau sa fac o mica paranteza si sa spun ca sunt crestin -ortodox,practicant,cred in Dumnezeu cel Atotputernic,intr-u Trinitate,cred in mantuirea care ne-o ofera Fiul Domnului si cred in toate ierarhiile ceresti,spirituale asa cum ne sunt ele dezvaluite de Sfantul Dionisie Areopagitul,cel convertit de insusi Sf.Pavel.Dar,pe langa toate aceste lucruri,in care cred cu tarie si imi centrez intreaga viata in jurul acestei credinte crestin-ortodoxe,prin practicarea ei,prin pocainta,mai bine spus,asadar pe langa toate aceste lucruri,mai cred si ca nu suntem singuri in Universul asta nemarginit.Parerea mea personala,referitoare la creatia omului,este ca Dumnezeu in Trinitate(Elohimii),au creat galaxiile si universul si ca EL,este in afara timpului si spatiului asa cum il percepem noi oamenii,iar universul este atat multi-dimensional,cat si multi-temporal,daca m-i se permite sa ma exprim asa.Asa cum este prezentata in Biblie si nu numai creatia omului,din lut si apa,peste care s-a suflat Duh Sfant,cred ca omul a fost creat de Dumnezeu,ca o inlocuire a ingerior decazuti,ca o convingere a Celui Prea Inalt,ca va crea o faptura care sa inlocuiasca cu succes cei mai frumosi ingeri,cele mai frumoase si evoluate creatii ale SALE,care din pacate l-au dezamagit profund(vezi caderea lui Lucifer)Aceasta cadere a lui Lucifer este prezentata in cartile sfinte, temporal vorbind,mai inainte de a exista Pamantul,Terra.Se vorbeste de o planeta pe care Lucifer o tintise ca si pe o eventuala "casa"unde sa conduca ca si Dumnezeu,in afara lui Dumnezeu,ne tinand seama de Dumnezeu.("Voi sta pe Tronul Celui Prea Inalt,deasupra norilor si voi conduce....")Este vorba de o planeta situata in zona centurii de asteroizi din sistemul nostru solar,intre Marte si Jupiter,planete numita(Faeton sau Phaeton),planeta ce a fost distrusa de Dumnezeu tocmai pt. ca devenise locas al preamaririi lui Lucifer si ingerilor lui,fapt ce ma duce la ideea si concluzia ca aceasta planeta distrusa(urmele sunt vizibile si astazi dupa cum spuneam,concretizate intr-o centura de asteroizi si pe care oamenii de stiinta de azi nu le pot explica coerent)a fost locuita de alte creatii ale lui Dumnezeu.Insa in momentul caderii lui Lucifer in dizgratie Divina,acesta a fost" ARUNCAT" pe Pamant.Planeta care cred ca era in inca in faza de evolutie ca si corp ceresc,inca nu exista nimic care sa insemne viata pe Terra,tocmai pt. simplul motiv ca Lucifer sa nu aiba ce conduce si ce insela,Terra fiind o proto-planeta la timpul respectiv cand se vorbeste de alungarea lui Lucifer din Imparatia LUI Dumnezeu.Apoi tot in geneza din Biblie si din alte carti sfinte,Enuma Elis,Kebra Nagast,Zohar,etc.se vorbeste de crearea omului de catre aceeasi Elohimi.Iar eu cred ca omul a fost creat asa cum am mai spus,ca si un substitut al ingerilor cazuti.Este vorba de Adam(Adamu ,in Enuma Elis)ca o creatie facuta din dragostea si din iubirea Elohimilor(nu ma refer la cea sexuala)inlocuind astfel un gol ramas si un regret profund pt. neascultarea lui Lucifer. Omul nu a fost creat cu ideea de a fi sclav,creat pt. munca in mina,asa cum este prezentat in vechile placute sumeriene.Astfel acest Adam este creat dupa chipul si asemanarea Elohimilor,adica ,fiind si barbat si femeie in acelasi timp,masculin-feminin,plus-minus in acelasi timp,asa cum Este EL(EI,Elohimii).Acest Adam,a fost pus in Eden,in gradina Raiului,care dupa parerea mea nu este vorba de o locatie pamanteana,tocmai pt. simplul motiv ca acolo era era deja Satan si nu ar fi putut trimite Dumnezeu creatia SA tocmai acolo.Presupun ca este vorba de o alta planeta,de un nivel spiritual mult mai inalt decat cel actual al Terrei,probabil ca aceasta se afla tot in sistemul nostru solar...sau poate este vorba de o exoplaneta!!!!In sfarsit...,dupa aceea stim ca Eva a fost creata din coasta lui Adam(este vorba de pura inginerie genetica)tocmai ca acesta sa nu fie singur...(aici am mai multe nelamuriri si intrebari...de ex. de ce nu a mai creat un Adam,daca se simtea singur!!!si a trebuit sa o creeze pe Eva!!!ma rog,nu spun ca inteleg totul...)dupa care acestia doi sunt ispititi se Lucifer,care deci se poate "plimba"nestingherit de pe o planeta pe alta...!!!!si intr-un final Adam si Eva sunt ispititi,cad in pacatul desfranarii(este vorba de pomul cunostintei binelui si raului,ca si folosirea sexului,acestia doi facand sex fara noima,fara acordul Elohimilor,care coordonau inmultirea si perpetuarea speciei nou create(cresteti si inmultiti-va),insa controlat,nu la intamplare,sub stricta observare si coordonare),nicidecum de mancatul bietului mar)si sunt alungati la fel ca si Lucifer,unde credeti?Tot pe Terra!!!Asadar omul cade in stapanirea lui Lucifer,iar toate religiile si practicile religioase ne vorbesc de viata de apoi,de ridicarea omului din robia pacatului,de ruperea legaturilor omului cu aceasta lume materiala condusa de Lucifer,insa doar dupa moartea fizica a omului si accederea acestuia in planul inalt al Creatorilor(Elohimilor)insa doar daca acesta(omul)a dovedit de-a lungul vietii,detasarea,ascultarea de poruncile Domnului si dezicerea de lumea lui Lucifer,prin Hristos(prin cuvantul LUI,care spune( "Regatul meu,nu este din lumea aceasta")Insa pe langa toate acestea,asa cum am mai spus,Dumnezeu a creat mult mai multe rase si fiinte in univers,unele dintre acestea cu multe milioane si chiar miliarde de ani inaintea omului si deci logic,mult mai evoluate tehnologic(nu neaparat si spiritual),care au ajuns si aici pe Terra,cu mult timp in urma.Ca au civilizat,ca au invatat,ca au evoluat omul din pct. de vedere tehnologic,nu incape indoiala si dovezile sunt multe pe Terra.Dar la fel ca si Lucifer,acestia au lasat omul sa creada ca ei sunt zei,ca ei au creat pe om,ca lor trebuie omul sa l-i se inchine si de ei trebuie sa asculte,incalcand din nou legile Divine universale,care spun ca nu trebuie sa se intervina in evolutia naturala a altor specii de pe alte planete.Ba mai mult s-au si imperecheat cu femeile oamenilor,concepand adevarati monstrii(Ciclopii legendelor Olimpului,Uriesii de pe la noi,Capcaunii,etc.)Si nu doar atat,ei au facut de-a lungul vremurilor si experimente genetice,imperechind omul cu diferite specii de animale...niste orori si grozavii nemaiantalnite!!De aceea cred ca aceste rase de extraterestri au disparut subit,nu se stie de ce nu au continuat sa ramana aici si sa guverneze.Personal am doua ipoteze:Unu),nu au avut acordul lui Dumnezeu,incalcand LEGEA(care exista atat in plan spiritual,cat si in plan fizic pretutindeni in univers)vezi Tablitele de smarald ale lui Thoth Atlantul,Cartea lui Enoch,etc.Lege care le interzicea clar sa se imperecheze cu oamenii de pe pamant si sa-i lase pe oameni sa creada in ei,sa-i faca sa creada ca ei le sunt Dumnezei(Nu faceti chip cioplit)si DOI),Au intrat in conflict cu ingerul cazut Lucifer care-si atribuie stapanirea pe Terra,bineanteles prin viclenie,facand ca aceste rase de extraterestri sa se razboiasca intre ele,sa se distruga reciproc(vezi Poemele Mabhabarata si Ramayana,Bhagavad Gita,de asemenea scufundarea Atlantidei in ocean ,prin conducatorii ei care doreau cat mai multa putere si control asupra lumii(opera lui Lucifer)),disparitia altor super-civilizatii avansate pt. acele epoci(hiperboreeni,lemurieni,etc)Asadar ca incheiere a expunerii mele,in care eu cred(nu pretind ca am raspunsul la toate intrebarile si ca eu cunosc totul,ba dimpotriva,am multe intrebari la care caut raspunsul si sper ca dv.redactorii acestei reviste atat de apropiate inimii mele, ma veti ajuta in continuare sa descopar adevarul(Cunoasteti adevarul si el va va face liberi). Pot sa spun ca Dumnezeu ne-a creat,Hristos s-a intrupat pt. noi,pt a ne rascumpara pacatele ancestrale(Adam si Eva)tocmai pt. ca ne iubeste,asa cum spuneam si nu ne-a creat ca sa fim sclavi.Dar ca sa ne eliberam total din viclenia si iluzia lui Lucifer,care stapaneste inca planeta,trebuie sa cunoastem si sa ne asumam invataturile lui Dumnezeu,ca si un indreptar de iesire din sclavia pacatului,din iluzia lui,din pervertirea lui ,din inselaciunea lui,asa cum este obisnuit Lucifer sa faca.Doar parasind pacatul,adica pervertirea fiintei omenesti,schimonosirea ei si eliberandu-ne de patimi,vicii,pacate ancestrale,toate acestea prin ascultare,cunoastere si infranare,ne vom elibera si vom ajunge inapoi de unde am plecat(mai bine zis de unde am fost inselati de Lucifer)dar cu experienta si cunostintele necesare care sa nu mai poata permite nici lui Lucifer,nici altor entitati sa ne insele,sa ne amageasca si sa ne coboare din nou in plan material,in planul pacatului de fapt.De unde venim?Am explicat.Cine suntem?Am aratat.Incotro ne indreptam?Tocmai am dezvaluit.Doar respectand LEGEA,indreptarul,care este cuvantul lui Dumnezeu.Repet,asta este o parere a mea,in care eu cred cu tarie si nu oblig pe nimeni sa creada in ea.Este mult de discutat despre subiectul Creationism si Interventionism si voi reveni si cu alte ocazii.Numai bine!

  • Pentru Petcu Ioan

    Postat de Ionel Grama

    In prezent, in lumea savantilor de tot felul, exista mai multe curente. Cel la care va referiti si dvs. castiga tot mai mult teren.De ce ni se ascunde adevarul? Inchipuiti-va numai ce s-ar intampla pe Terra daca am afla ca nu suntem creatia unor divinitati , ci doar a unor inteligente mult mai avansate decat noi...

  • Zeii (extraterestrii) nu au plecat de aici.

    Postat de Petcu Ioan

    Nu de multe ori am avut tendinta sa cred ca pamantul a fost colonizat, nicidecum nu ne-am nascut dintr-o (vezi teoria evolutionista a lui Darwin) maimuta. Practic, daca este sa urmam acest evolutionism atunci ne punem intrebarea asa: De ce asa numita maimuta Bonobo, nu a evoluat deloc,ca aspect ma refer. Sunt sigur ca sunt aici, creatorii nostri, doar ca am devenit prea ignoranti iar unele puteri incearca sa ne bage pe gat o alta poveste. De ce? Ramane de vazut!

  • Pentru Mihai Zamfiroiu

    Postat de Ionel Grama

    Scuze pentru intarziere. Drumuri. Personal cred ca "zeii"sunt deja aici. Nu s-a intamplat nimic cu ei. Cu noi insa, da. Am luat-o intr-o directie gresita. Sa speram ca ne vor ajuta sa revenim.

  • zei

    Postat de Mihai Zamfiroiu

    "oare de ce nu mai vin zeii în vizită la noi?" ; aceeasi intrebare ma macina si pe mine de cand ma stiu...sa se fi intamplat ceva cu ei?
    aceeasi intrebare este legata si de Dumnezeu... si el ne-a uitat?
    suntem oare doar "jucariile" lor pe care le viziteaza cand si cand sa vada cum o mai ducem?
    suntem oare creatia lor?


    numai bine va doresc.

  • Pentru Ana

    Postat de Ionel Grama

    Eu sunt fericit ca exista oameni care imi citesc articolele si le apreciza , asa cum ati facut-o dumneavostra . Va multumesc !

  • aprecieri

    Postat de ana

    fericite sunt zilele celui ce va citeste.Faceti ceva,orice,sa rezistati pana trece nebunia.Cu respect.

  • adresa mea de mail

    Postat de codruta

    Cu regret, ca n-ati primit adesa uitati o rescriu si aici :
    soapta_zapezii@yahoo.com

  • Pentru Codruta

    Postat de Ionel Grama

    Din pacate , la mine nu a ajuns nimic .

  • adresa

    Postat de codruta

    V-am scris un mail!
    Cu consideratie
    codruta C

  • Pentru Codruta

    Postat de Ionel Grama

    Va rog dati-mi o adresa de email pe care sa va contactez sau contactati-ma dvs. prin email pe adresa ionel_grama@yahoo.com. Vreau sa preiau intr-un material o afirmatie de-a dvs . dar am nevoie de inca ceva in plus . Va multumesc.

  • Pentru Codruta

    Postat de Ionel Grama

    Cand mai aveti astfel de stari incercati sa vorbiti cu plantele pe care le aveti in casa. Veti fi suprinsa de rezultate .

  • animalul meu de casa

    Postat de codruta

    E drept, cineva scria pe undeva ca zeii ar fi disparut cand oamenii au incetat sa mai creada in ei..Realitatea este insa ca ei au fost si mai sunt inca intre noi si despre asta nu vreau sa conving pe nimeni, deoarece omul isi limiteaza ades singur capacitatea intelegerii unor lucruri mai mult decat evidente...Pe Pamant am fost vizitati de multi calatori prin timp si de prin alte universuri, insa daca cuiva care nu e open mind i s-ar relata anumite lucruri, el ar categorisi vorbitorul ca fiind vreun dezaxat...Ma incumet totusi sa aduc in discutie aici o intamplare cu motanul meu Don Carlos. Mi-era ff rau, eram stresata, ametita, un pachet de nervi si nici o rugaciune nu puteam rosti. Pisoiul meu a venit de pe fotoliu, mi s-a asezat peste piept si m-a privit fix cu o privire aproape umana.Eu amintindu-mi ca citisem intr-o carte ca si pisicile vin de pe o planeta anume, am inceput sa-i vorbesc, rugandu-l ca impreuna cu semenii lui aflati in dimensiunea de provenienta initiala, sa ma ajute.In 5 minute mi-a trecut tot raul!

  • Pentru Florin

    Postat de Ionel Grama

    La multi ani si dvs ! Daca va referiti la acest articol , tema abordata va fi continuata in numerele viitoare cu alte exemple ( posibil sub alte titluri ), asa cum am precizat si in finalul materialului .

  • continuare

    Postat de florin

    buna ziua,articolul dvs este interesant , rugamintea mea este sa imi spuneti daca aveti continuarea publicata in revista sau urmeaza,multumesc si un an cu bine

  • Pentru Johann Sarion

    Postat de Ionel Grama

    Va multumesc pentru aprecieri si pentru urare . De-a lungul celor peste 10 ani de existenta a revistei , am publicat " adevaruri istorice" pe care ni le-au dezvaluit personalitati de talie mondiala , precu, dl. prof. dr. arheolog Boroneant Vasile , dl. prof. dr. istorie Iscru Ghe. , dna. dr. istorie si arheologie Viorica Enachiuc si multi altii . Nu am scris niciodata ceva fara sa avem o documentatie riguroasa , fara sa mergem pe teren . Am incercat sa il contactam si pe dl. dr. Napoleon Savescu dar pana cum nu am reusit . Din toata inima va dorim si noi un calduros LA MULTI ANI !

  • Pentru Vlad , Viorel , Doru si Aura

    Postat de Ionel Grama

    Sincer , urarile dvs. ne-au emotionat. Suntem mandri sa stim ca , dincolo de temele abordate , exista oameni care vad si apreciaza si eforturile pe care noi , redactorii , dar si ceilalti colegi si colege , de la culegere , de la corectura , tehnoredactare , difuzare , le facem pentru bunul mers al revistei . Va multumim si va dorim si noi un 2011 plin de bucurii si sanatate . La multi ani !

  • Cind zeii locuiau pe Terra

    Postat de Sarion

    Tema abordata de D-vs,este pe placul meu,m-ar interesa sa citesc mai mult si eventual sa discerneti sa confirmati sau sa infirmati si cite ceva din opera ilustrului patriot Napoleon Savescu,care asamblate impreuna pe aceiasi tema ar da nastere si unor adevaruri istorice pe placul rominismului contemporan.Sa fiti slavit si iubit.02.01.2011.Nürnberg,Johann Sarion

  • LA MULTI ANI

    Postat de aura

    LA MULTI ANI ! si la cat mai multe si bune aparitii !

  • multumire

    Postat de doru

    va doresc dvs redactiei si cititorilor revistei un sincer La Multi Ani ,si un an 2011 cu multe impliniri

  • La multi ani!

    Postat de viorel

    Va doresc dragii mei prieteni de la redactia Lumea misterelor tot binele din lume,multa sanatate,sa fiti iubiti de familiile voastre si de Dumnezeu si fie ca anul 2011 sa aduca multe si multe alte mistere si lucruri de care sa ramanem uimiti si entuziasmati.La multi ani prieteni dragi si sper ca intr-o zi voi fi si eu acceptat in echipa voastra,daca timpul,cunostintele si daruirea imi vor permite,caci pasiune,iubire de necunoscut,dragoste de mister si cultura cat de cat sunt slava Domnului.La multi ani!

  • multumesc

    Postat de vlad

    va multumesc pentru raspuns domnule Ionel Grama,am citit articolele ,sunt lucruri despre care nu stiam ,sunt interesante si explica oarecum ce ma interesa pe mine,inca odata va multumesc,si va doresc Sarbatori fericite si La Multi Ani !

  • Pentru Vlad

    Postat de Ionel Grama

    Am scris despre acest lucru . Va recomandam totusi sa revedeti articolele :
    - Ingerul de pe Luna - LM 1/2010
    - Doua minute de tacere - LM 6/2010
    - Urme de viata pe Luna - LM 10/2010

  • Pentru Tudor Dragomir

    Postat de Ionel Grama

    Primim orice critica dar inainte sa trageti in noi va rugam sa va documentati . Noi nu vorbim "dupa ureche". Va citam definitia corecta din DEX : ,, Zeu ( pl. zei) Divinitate pagana: idol . Fig. Om cu insusiri fizice si morale exceptionale ". Dupa cum vedeti cuvantul are si plural . Cat priveste ce cred oamenii despre zei va recomandam sa va uitati intr-o carte de istorie antica .

  • Pentru Viorel

    Postat de Ionel Grama

    Cu tot respectul , daca vreti sa va publicati articolele va rugam trimiteti-le la redactie . Va multumim .

  • Pentru Marian

    Postat de Ionel Grama

    Scuze pentru intarziere . Mai suntem plecati din cand in cand . In 1993 Romania a hotarat sa-si modernizeze aviatia militara . Desi MIG-ul este aparat rusesc , Rusia a refuzat sa faca acest lucru si in plus trebuia sa se realizeze compatibilitate intre tehnica noastra si cea a NATO . Firma Elbit Systems Ltd. a oferit cea mai avantajosa oferta ( 400 mil. $) . Mai tarziu s-a deschis o ancheta pe aceasta problema .

  • Pentru Doru

    Postat de Ionel Grama

    Prabusirea avioanelor MIG 21 se datoreaza in primul rand vechimii acestora . Chiar daca s-a modernizat avionica , structura , celula aparatelor a imbatranit . Exista insa si fenomene neelucidate care au dus ( si duc) la catastrofe .

  • raspuns

    Postat de marian

    Asteptam raspunsuri de ceva timp,.........

  • luna

    Postat de Vlad

    Sunt foarte nedumerit de un pa radox,americanii au fost pe luna prin Armstrong,cand eu aveam 1 an,acum am ajuns la 42 de ani si cu toate cercetarile nu a mai mers nimeni de atunci pe luna ,oare de ce ????

  • zei

    Postat de Tudor dragomir

    BUNA.VREAU SA SPUN, CATEVA GANDURI CU PRIVIRE LA IDEIA DE ZEI.IN PRIMUL RAND,TREBUIE SA STITI DEFINITIA CUVINT
    ULUI,ZEU. ZEU DIN CATE STIU EU DU DICTIONAR ARE O SEMNIFICATIE.SI A NUME.CEL CE FACE SA DEVINA,DIN NIMIC.CAND,SPUI CEL SE REFERA LA SINGULAR.DECI NU PUOATE FI MAI MULTI SI, UNUL SINGUR.DECI IDEIA DE ZEI CADE CONTROLATIVA CAND COMENTATI CE VA,CA LUMEA CARE CERTETEAZA ,MAI PROFUND LUCRURILE,NU POATE SA ACEPTE IDEIA A CEASTA DE ZEI.VAROG DACA SE PUOATESAMI DATI UN EASPUNS.VA MULTUMESC.ID UL MEU ESTE ACESTA Tudor_Dragomir15 va multumescmult;

  • Intelepciune

    Postat de viorel

    Postez mini articolul meu aici la acest articol adevarat cu titlul\"CAND ZEII LOCUIAU PE TERRA\"si sa nu stau sa ma gandesc daca chiar titlul acestui articol este unul sugestiv?!Stramosii nostri superiori noua au existat dintotdeauna.Civilizatia cavernei-30000 de ani vechime,civilizatia grotei-20000 de ani vechime,civilizatiaprimei scrieri-15000 ani vechime,civilizatia lutului(Hamangia)-13000 de ani vechime,dar ce este cel mai straniu,este faptul ca aceste civilizatii pe care si istoria si istoricii clasici o certifica,deci pe langa aceste civilizatii mai apar si altele in scrieri,reprezentari grafice si nu in ultimul rand in descoperiri arheologice incontestabile.Avem civilizatia Atlanta-cca.24000 de ani,avemcivilizatia celtica 11000 de ani(Stonehenge)civilizatia de piatra de la Carnac-10000 de ani vechime,avem civilizatia egipteana predinastica 5000-10000 de ani,avem civilizatia Maya,Inca-5000-10000 de ani vechime,avem civilizatia Cochambra si Joia Atuen,o civilizatie din nordul Perului chachapoya,inalti cu ochii albastri,piele alba si blonzi,constructori ai unor edificii cu 3 etaje,alungati de incasi acum aprox.7000 de ani.Daca mai punem la socoteala si alte civilizatii cel putin la fel de celebre,gen Lemuria,Hiperboreea,Insula Pastelui,etc.deja incepem sa ne ia ingrijorarea.Sa nu mai pomenim de scrierile biblice care face referire clar la civilizatii preumane,terestre si extraterestre,cu mult mai avansate(cartea lui Enoh)si care au influientat in mod clar civilizatiile bastinase si numai atat,au contribuit la "civilizarea" populatiilor in zonele unde au poposit.Dar ce este cel mai interesant,este faptul ca civilizatia actuala se tot intreaba de ce alte civilizatii extraterestre nu comunica cu noi,nu ne apeleaza,nu intersecteaza cu pamantenii?Pai oameni buni,ei au fost aici din cele mai vechi timpuri ale omenirii,din zorii aparitiei speciei umane,au civilizat popoare,au incercat sa schimbe concepte,sa evolueze specia umana si au reusit oarecum,dar au fost rasplatiti cu rautate,cu cruzimi,cu alungarea in cel mai bun caz.Insusi Mantuitorul,fiul lui Dumnezeu,a platit cu viata faptul ca a incercat sa schimbe omul,sa-l aduca pe calea cea buna,sa-l mantuiasca.Deci parerea mea personala este ca nu ar trebui sa ne mai vaitam si sa ne plangem de mila ca nu suntem bagati in seama de altii,pt.ca i-am avut aici si i-am alungat,i-am ucis,i-am defaimat,iar acum ne-ar placea sa ii mai intalnim.Poate ca daca vom evolua suficient de mult spiritual si intelectual,ii vom reantalni.Cine stie...

  • avioane

    Postat de marian

    si eu doresc sa stiu parerea dvs la intrebarea de mai jos cu avioanele si am si o completare,daca mig este rusesc de ce le-au modernizat lancer ?

  • entitati

    Postat de Doru

    Am inceput de curand sa citesc publicatia dumneavoastra,nu credeam ca mai exista asa ceva pe piata romaneasca plina de ziare de scandal,as vrea sa stiu daca credeti ca ar fi vreo legatura intre tot mai frecventele prabusiri de avioane MIG 21 Lancer sau elicopterele Israeliene si eventuale vizite din afara spatiului terestru in tara noastra.

  • George

    Postat de cristian pompei

    In principua da . Sunt cei de la Rufon si Asfan. Dar nu dau nimic. Noi detinem o baza de foto cu totul deosebie dar nu ne-a contactat nimeni. Multumesc pentru aprecieri. Suntem langa cititori.Toate cele bune.

  • OZN de Romania

    Postat de George

    salut colectivul revistei,sunteti oameni deosebiti si ne faceti pe noi cititorii sa asteptam cu nerabdare aparitia fiecarui nr al revistei,am si eu o intrebare : in Romania se ocupa cineva de monitorizarea aparitiilor OZN :,va multumesc ptr raspuns.

  • Pentru Viorel

    Postat de Ionel Grama

    Imi cer scuze pentru acesta raspunsuri intarziate , dar acum am ajuns acasa . Sunt de acord cu cele scrise de dvs. Exista prea multe "urme" si prea multe scrieri exacte care confirma ca "cineva" a fost ( si poate mai este) impreuna cu noi .

  • intelepciune

    Postat de viorel

    Domnule Ionel Grama,articolul dv. este captivant si incerc sa-mi dau cu parerea chiar daca e cam tarziu.Paleoastronautica e o stiinta care m-a atras dintotdeauna.Referitor la faptul ca mai exista si alte reprezentari grafice,scrieri,etc,la fel de vechi,sau mai vechi,ele exista si dv. stiti foarte bine lucrul acesta.Daca are cineva impresia ca asta e o moda a secolului trecut sau a inceputului de secol actual,se inseala amarnic,sau nu e avizat in domeniu,sau incearca sa ascunda adevarul.Nu oameni buni,ei sunt aici de milioane de ani,ne supravegheaza,ne analizeaza,ne cerceteaza,ne mai si rapesc din cand in cand,colaboreaza cu esaloanele inalte ale societatii,pe scurt se afla printre noi,din cele mai vechi timpuri ale omenirii.Un alt punct de vedere este faptul ca suntem chiar noi,intorsi in trecut din viitor,iar un al 3 lea punct de vedere se refera la faptul ca vin de pe alte planete prin gauri de vierme,ori din alte dimensiuni.Personal eu merg pe prima varianta si cred ca ei sunt aici de mult timp.

  • Pentru Dumitru

    Postat de Ionel Grama

    Nu putem vorbi de o zona anume . Aceste obiecte zburatoare ( nici macar nu stim daca sunt obiecte sau entitati biologice !) se misca dupa legi si programe necunoscute noua . Nu numai la noi , ci pe tot globul . Mai des apar in zone cu influenta energetice deosebite .

  • terra

    Postat de dumitru

    Buna ziua,va rog daca se poate ,as dori sa stiu ,daca exista in Romania o zona vizitata frecvent de OZN ,va multumesc frumos,

  • Pentru Paula

    Postat de Ionel Grama

    Ar fi o mare greseala sa credem ca , intr-o infinitate de sisteme stelare , Pamantul este singura planeta purtatoare de viata . Formele prin care viata se manifesta insa pot fi extraordinar de diferite .

  • revista

    Postat de Paula

    Am inceput sa citesc revista dvs.,la recomandarea mamei mele,nu credeam in OZN-uri,dar ca tot omul ma uitam si eu la filme SF,citindu-va cu atentie articolele mi-am dat seama ca exista viata in univers alaturi de noi.

  • Pentru Patricia

    Postat de Ionel Grama

    Si noi va multumim pentru ca sunteti alaturi de noi . Sa stiti ca nu noi facem lucrurile senzationale , ele chiar sunt senzationale . De aceea trebuie sa le dezlegam misterele !

  • ozn

    Postat de Patricia

    Am citit cu mare placere si interes articolul despre OZN-uri din ultimul nr al revistei,si astept cu nerabdare nr urmator pentru noi informatii senzationale ! va multumesc !

  • multumesc

    Postat de Costi

    Sunteti cea mai interesanta revista pe care o citesc !

  • Pentru dna Doina Bucsa

    Postat de Ionel Grama

    " Zeii" vin in continuare la noi, prezenta lor fiind tot mai des semnalata . Multumesc pentru cuvintele frumoase . Voi cauta sa raspund solicitarii dvs .

  • Cercurile din lanurile de cereale

    Postat de Bucsa Doina

    Ce frumos ar fi sa avem privilegiul de a trai intr-o societate in care toti sa fim egali,sa ne iubim si sa ne respectam asa cum a scris poetul grec in sec.al VIII-le i.H
    Eu cred ca zeii vor mai veni in vizita la noi,pe Terra.
    Foarte frumos articolul Dvs.,documentat si de larg interes.
    Eu as dori sa va rog ca, in limita timpului si a disponibilitatii sa ne prezentati opinia dvs.referitoare la cercurile din lanurile de cereale,asa zisele ''crop circles''.Ce pot fi acestea?Fenomene naturale,campuri energetice,mesaje ale altor civilizatii?Ce pot reprezenta aceste mesaje si mai ales ce se doreste sa ni se transmita?
    Va multumesc anticipat.
    Cu mult respect si aprecieri deosebite pentru revista Dvs.

  • Pentru Bogdan

    Postat de Ionel Grama

    Inca din 2008 astronomul sef al Vaticanului , parintele Jose Gabriel Funes , a recunoscut oficial ca exista fiinte rationale in Univers. Cred ca stiti ca respectiva institutie nu arunca vorbe in vant...

  • Pentru Costi

    Postat de Ionel Grama

    Noi va multumim pentru ca ne sunteti alaturi . Va vom indeplini dorinta !

  • ZEI?

    Postat de bogdan

    oare nu puteau fi oameni mai evoluati? zei, oameni, extrateresti...toti sintem fii lui Dumnezeu! Doar omul e format din spirit si corp....

  • cand zeii locuiau pe terra

    Postat de Costi

    Vreau sa va multumesc pentru materialele interesante si captivane pe care le scrieti in revista \\\"Lumea Misterelor \\\" si as dori sa citesc mai multe articole avand ca subiect relatari despre OZN-uri .

  • Pentru Paul din Tars

    Postat de Grama

    Exista extrem de multe documente stravechi care nu lasa nici un dubiu , prin descrierile pe care le contin , privind vizita altor entitati pe Terra. Si in prezent primim astfel de vizite .

  • ozn

    Postat de paul din tars

    Se confirma tot mai des faptul ca planeta Pamant a fost populata de extraterestrii care ne-au vizitat la inceptul colonizarii dupa care ne-au cam parasit.Desenele lasate de cei care au vazut mijloacele de transport cosmic nu pot fi decat reale,adica acestea au fost vazute in zbor dar si pe Pamant.De ce nu ne mai viziteaza,sau de ce nu au curajul sa se apropie de noi numai ei stiu.

Lasa un comentariu

Nu exista alte articole in aceeasi rubrica.